Іноді, ми навіть не замислюємося над тим, що говоримо !
Поділіться своїми спостереженнями і давайте разом всміхнемося!
Перші "перлини" нашої колекції:
"Не пхните слово до конца",
"Солнышки, даже на асфальте "риска дробу і знак дорівнює повинні бути на одному рівні"",
" Дети,"прокрутите в уме"",
"Занимайся математикой, мы не в парикмахерской",
" Ви будете заходити до кабінету тільки через пенал!"
Учениця на уроці математики:
" П'ятнадцять одних"
Смішні ситуації.
*- Мамо, Марина тобі сказала, що я розірвав штани?
- Ні!
- От і добре тоді і я тобі не скажу, що вона розбила вазу!
*Учитель хімії написав на дошці HNO3 .
- Яка це формула?
Учень:
-Крутиться на язиці, а згадати не можу...
-Обережніше, язик обпечеш, це ж азотна кислота !
*-Я не люблю виконувати домашнє завдання з бабусею.
- Чому?
-Тому,що вчителька відразу впізнає її почерк!
* - У Африці живе тварина бегемот, його ще
називають гіпократ...
*- Чому тіл більше , ніж речовин?
- Тому, що тіла розмножуються , а речовини - ні.
*- Коли найдовша тривалість дня ?
- У середу.
* На уроці природознавства:
- Що таке травлення ?
- Це коли люди травляться ...
летить заступник директора , застукала ..."
* Учениця 9 класу :
- Парні числа - ті , що паруються ...
* Із висновків до лабораторної роботи з хімії у
7 класі : " До хімічних явищ належать іржання
цвяхів та потухання яєць..."
* На уроці математики у 5 класі :
- Які види трикутників вам відомі?
- Рівнохребетні...
Висновок до лабораторної з фізики :
"Сьогодні на уроці я навчилася правильно
нюхати нашатирний спирт..."
post |
Перші "перлини" нашої колекції:
"Не пхните слово до конца",
"Солнышки, даже на асфальте "риска дробу і знак дорівнює повинні бути на одному рівні"",
" Дети,"прокрутите в уме"",
"Занимайся математикой, мы не в парикмахерской",
" Ви будете заходити до кабінету тільки через пенал!"
Учениця на уроці математики:
" П'ятнадцять одних"
Смішні ситуації.
*- Мамо, Марина тобі сказала, що я розірвав штани?
- Ні!
- От і добре тоді і я тобі не скажу, що вона розбила вазу!
*Учитель хімії написав на дошці HNO3 .
- Яка це формула?
Учень:
-Крутиться на язиці, а згадати не можу...
-Обережніше, язик обпечеш, це ж азотна кислота !
*-Я не люблю виконувати домашнє завдання з бабусею.
- Чому?
-Тому,що вчителька відразу впізнає її почерк!
* - У Африці живе тварина бегемот, його ще
називають гіпократ...
*- Чому тіл більше , ніж речовин?
- Тому, що тіла розмножуються , а речовини - ні.
*- Коли найдовша тривалість дня ?
- У середу.
* На уроці природознавства:
- Що таке травлення ?
- Це коли люди травляться ...
* Із пояснювальної записки учня 5 класу :
" ... ніщо не прєдвєщало біди і тут на нас
* Учениця 9 класу :
- Парні числа - ті , що паруються ...
* Із висновків до лабораторної роботи з хімії у
7 класі : " До хімічних явищ належать іржання
цвяхів та потухання яєць..."
* На уроці математики у 5 класі :
- Які види трикутників вам відомі?
- Рівнохребетні...
Висновок до лабораторної з фізики :
"Сьогодні на уроці я навчилася правильно
нюхати нашатирний спирт..."