Випробуй себе!


ГЕНЕРАТОРИ  ЗАВДАНЬ




МАТЕМАТИЧНА   ГОЛОВОЛОМКА




ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ ДЛЯ УЧНІВ , ВЧИТЕЛІВ ТА БАТЬКІВ




ПОПРАЦЮЙ НАД СОБОЮ!




ГОТУЄМОСЬ ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ




ТУТ МОЖНА НЕ ТІЛЬКИ ПОГРАТИ, АЛЕ  Й САМОМУ СТВОРИТИ ГРУ.

УСПІХІВ!!!


ВІДКРИВАЄМО ГАЛЕРЕЮ ПОРТРЕТІВ МАТЕМАТИКІВ




























           




                                        

ЧИСЛА В ТРИКУТНИКАХ


Впишіть в кружечки даної фігури  числа від 1 до 30 так, щоб  сума чотирьох чисел у кожному трикутнику була 52. Спробуйте розмістити  числа так, щоб ці суми  були 57 і 67. Може Вам вдасться розмістити числа так, щоб у кожному трикутнику  вийшла сума , відмінна від названих.

ПРОКЛАДАЄМО  МАРШРУТ



Пройдіть з нижнього лівого кута у нижній правий куток так, щоб сума чисел  по лінії маршруту дорівнювала 45.



Знайдіть шлях від чорного квадрата до квадрата , позначеного літерою Х. Пересуватися  можна тільки по сторонах рівних квадратів або від меншого  до більшого, але не навпаки.



Почни свій рух з будь- якого  червоного чотирикутника  на колі. Спробуй досягти центру кола, пройшовши весь шлях менше ніж через десять чотирикутників. Пересуватися можна від чотирикутника до чотирикутника з однаковими числами( незалежно від відстані) або  до різних чисел, але в межах одного чотирикутника.


Перед  вами мережа автомобільних доріг міста. Всі автомобілі  можуть рухатись по дорогах повертаючи ліворуч  і  праворуч тільки під прямим кутом. Машини можуть в'їзджати до міста  з будь якого напряму  та виїзджати  з нього   де  завгодно.Одного разу  якусь ділянку  було перекрито для руху, у результаті чого жоден автомобіль  взагалі не зміг виїхати з міста.
Знайдіть цю ділянку.

                                            ЗАДАЧА КРОКОДИЛА



Жил-был крокодил, 

симпатичный крокодил, 


только он нечетных чисел 

            почему-то не любил. 


 Дом упрямца крокодила


в трех шагах стоял от Нила


но купаться крокодил


 той дорогой не ходил. 

Он до нильских берегов 

мог дойти за пять шагов

но и этого маршрута 


избегал он почему-то. 

Вот упрямец, вот чудак, 

он петлял и так и сяк, 


лишь бы к Нилу привело


только  четное число.


Покажите , как ходил


В Нил купаться  крокодил.










 
(Расстояние между двумя соседними точками равно одному шагу).

ЗАДАЧА ЕЙЛЕРА



Леонард Ейлер  хотів розмістити у клітинках квадрата 
6 * 6  делегації  від 6 полків, кожна з яких складалася   б  з офіцерів різних військових звань, наприклад полковника, підполковника, майора, капітана і так далі , причому  по кожній горизонталі і вертикалі  не повинен повторюватись  ані полк, ані  військове звання.Виявилось, що ця задача не має розв'язку. Але аналогічні  задачі для  квадратів  3* 3, 4 * 4, 5 * 5 можна розв'язати. Розв'яжіть задачу для  квадрата  5 * 5 , у якому розміщені  п'ять різних шахових фігур.

ЯКІ ЛАСТІВКИ ЗАЛИШИЛИСЬ?


На телефонних   дротах сиділо  25 ластівок. Хтось сполохнув пташок і п'ять  ластівок полетіли, серед них була й  сімнадцята. Після цього   в кожній горизонталі  і вертикалі  стало  по чотири ластівки. Потім полетіли ще п'ять пташок і серед них була восьма.Тоді в кожній горизонталі та вертикалі  стало по три ластівки.В третій і четвертий рази полетіло ще по п'ять ластівок  і серед них  двадцята і  шоста. Тепер в кожній горизонталі  і вертикалі  залишилось спочатку по дві  і , нарешті, по одній пташці.Які ластівки залишились?

МАГІЧНІ ФІГУРИ



Якщо в зелені клітинки триколірної мозаїки, зображеної на рисун­ку, вписати 0, у червоні — 1, у сині — 2 і додати числа всередині кожної тринадцятиклітинної «зубчастої» фігури, то одержимо магічний ква­драт. Перевірте!






У шістнадцять порожніх кружечків розставте числа від 1 до 20, за ви­нятком 6, 12, 18 і ще одного числа, так, щоб суми чисел, розташованих на кожному з дев'яти позначених кіл і кожному з трьох зазначених діа­метрів, були однаковими.


ВІДНОВИ   ЗАПИСИ









ХТО Б У ШТУРМАНИ ПІШОВ? 
МОЖЕТЕ ПОВЧИТИСЬ!


Пройдіть у чарівному замку від нижньої тераси 1 до верхньої тераси 2 так, щоб численними сходовими переходами завжди рухатися тільки вниз 


Знайдіть найкоротший шлях  шахового коня до замку.
Не можна становитися на клітинки, в яких розміщені ялинки 

ГОТУЄМОСЬ ДО СВЯТА!
ВІДШУКАЙТЕ ОДНАКОВІ ЯЛИНКИ!!!



УВАГА! НА СТАРТ !!!!

У змаганнях зі стрільби брали участь три стрільці. Кожен із них зробив по мішені шість пострілів. Змагання закінчилося нічиєю. Визначте, які були влучення у кожного учасника змагання, якщо відомо, що у стрільця, який влучив у центр  і вибив одразу 50 очок, усі кулі влучили в мішень нижче від середньої лінії.

БЛУКАЄМО ЛАБІРИНТАМИ!!!


Знайдіть у лабіринті  зображеному на рисунку, такий маршрут, щоб сума  всіх чисел, що стоять на перехрестях, дорівнювала 40. Через кожне перехрестя можна проходити тільки один раз. Успіхів!!!

Мер міста N вирішив поповнити  міський бюджет у незвичайний спосіб  (вчиться!).Він розпорядився так розставити знаки напряму руху транспорту, щоб ніхто з тих , хто в'їжджає  до міста , не зміг виїхати з нього не порушивши правил.А за порушення правил стягували штраф.І все ж знайшовся один водій, який вї'хав та виїхав з міста, не порушивши правил.Який маршрут він обрав?  






Скільки поворотів робить білка , стрибаючи від пенька до будинку? Повороти дозволяється робити тільки під прямим кутом, а рухатися - за напрямом стрілок.

Видатний російський полководець  О.В.Суворов  перевіряв  кмітливість своїх офіцерів, пропонуючи їм таку задачу: комендант виходить  із центрального приміщення фортеці  й перевіряє, як несуть варту солдати кожного посту.При цьому він, обходячи всі пости, не проходить двічі жодною з ділянок маршруту і на кожному посту буває тільки один раз.Яким маршрутом пересувається комендант?

ТЕСТИ НА УВАЖНІСТЬ







На верхньому рисунку 50 чисел, а на нижньому - 65. Якщо  Ви зможете   в будь -якому із варіантів за 5 хвилин послідовно назвати  всі  числа, то Ви дуже уважна людина.

УЧНЯМ 5 - 7 КЛАСІВ.

 ЗГАДАЙ ПРАВИЛА!!!

 
 


РОЗШИФРУЙ РЕБУСИ!!!